Sunday, August 17, 2008

File#224 無LOGO的高清情書

From 東Touch issue 689 (12Aug2008)

10 comments:

Anonymous said...

嘩~好好心機呀~

Anonymous said...

小克係咪真係有睇comment架??
我有齊你三本書架
我好鍾意你d畫呀
我鍾意維港巨星同seriouseries
仲有我好鍾意兔仔
所以好喜歡bitbit呀,.

如果搵到你簽個名就好了,.
繼續俾心機呀
jo*

holli hollie said...

哎呀 Jo,過去一個月有成四個簽名會咁多呀,你要留意住架,據說暫時沒有啦。

近來少見小克上來這裡或者 Siuhakforum,或許是因為北上之後不太容易上來這些網站吧。

Anonymous said...

我有睇。衷心多謝大家:)
小克上

Karumen said...

小克, you're really creative!! really love your 'gags'! esp those teasing the wrongly-pronouced cantonese, hehee. keep going!!

btw, i've been drawing some comics too, drop by to my blog if u hv time :P
www.mymoliudiary.blogspot.com

cheers,
karumen

holli hollie said...

好開心見到小克留言。

Karuman你的作品很可愛啊。

Karumen said...

holli hollie, thank you for visiting my site! :)

i hope 小克 will drop by too! hehe

Anonymous said...

好靚!!!

我之前去左LCX個展覽呀...
不過原來唔俾影相架,
好失望。

holli hollie said...

我去 LCX Summer Gala Show,可能是最後一天,又可能是我揹著 Panda tote bag一個死硬派粉絲格局,哥仔不敢逆我意,叫我吼食蹺見唔倒時影相,一於狂影!

其實又唔係真展覽(都冇真跡),賣嘢啫,使乜咁嚴喎。

Anonymous said...

like it~