Sunday, March 22, 2009

File#255.00005 維港巨星 中環密雨 之 "抛空"

From 東Touch issue 720 (17Mar2009)

19 comments:

Karumen said...

ng ho gung ar!!!!!

Anonymous said...

好慘呀阿豐~~~
但我笑得好開心~~~haha

Anonymous said...

哈哈哈....佢地終於返黎啦!!!

Anonymous said...

豐既眼淚同阿清姐既互相輝映呀~
唔知阿AIG又點呢? 佢會唔會好似美國AIA咁有獎金派但之後又要嘔番出黎呢~
p.s.呢個公字可以 crossover 去近排既" 熱話" 阿laughing 哥度~ 不過laughing 係玩特別版5蚊銀......

Anonymous said...

笑死我
尤其係話喂豐點只跌咁少果幅
畫得好好啊!

Anonymous said...

有破綻呢!
明明話係五毫子
但最後果行變左做五蚊銀
五毫子字果面應該係「50」

Anonymous said...

係woh! 畫時人在國內,無五毫子在身.......好啦出書時改番!thanks!
小克

Anonymous said...

其實可以加埋laughing哥d 對白入去....
反正大家都擲銀!

Anonymous said...

其實匯豐係咪比amanda上左身

Jasmine said...

大家有冇睇Allegro Opus 3.3am 個mv ar
好正
有聾貓

http://www.youtube.com/watch?v=X7w2ma6qqb0

Amy said...

Jasmine: 多謝介紹!!
好可愛...小克又同我地玩估人物!!

Anonymous said...

非我主意,是做動畫那仁兄想出來的。整個動畫是他依我聾貓而畫的,我沒出什麼力,功勞都屬他的:)
小克

naje said...

個mv真係做得幾好bor~ 不過佢在credit插畫那一part都係落小克, 動畫先係佢, 咁究竟佢係揾小克以前既畫作製成動畫定係...?

holli hollie said...

嘩,多謝Jasmine!
我最鍾意HOW嗰個樣。

Anonymous said...

我只畫左幾格俾佢做reference咋,其他佢自由發揮。

holli hollie said...

唔怪得之有時變變地形!
好似高咗啲同削咗啲。
同埋睇唔慣佢動作咁矯捷。
但係如果只係靠幾格,咁都幾勁吓,同埋好唔話得......

Unknown said...

Thx Jasmine^^~
個mv 好多野都起度滴汗law~~有趣!!
Eason 踢桌果度最得意~

如果聾貓出現多d 起其他mv 咁就好la^^~

Anonymous said...

btw,小克有冇諗過幫聾貓製作動畫?

Felix

Anz said...

cool mv, can embed as a new post!