Sunday, July 18, 2010

File#324 另類世盃賽

原載《東Touch》789期 (13Jul2010)

3 comments:

Makouy said...

佩服佩服!!

love bit bit said...

小克,
我由你第一本書就鍾意你d作品架喇..
我真係好想同你講
我有去沙田新城市睇聾貓,
同想買你果d product..
但失望既係..
檔口果d staff好唔專業,.
晌cashier掛住傾計,
我問佢地關於product既野又唔係好應我..
d 價錢牌跌左又唔知..要我問佢幾錢..
我見到佢地咁既趕客態度我已經唔想買野喇!!!

小克 said...

噢sorry!等我鬧爆佢哋先。體諒吓啦,嗰幾日所有人都好辛苦㗎:)