Monday, March 29, 2010

寫於淥麵前兩小時

原載 "Jet Magazine" October 2009 issue

鳴謝 Tony 提供!

4 comments:

Anonymous said...

i buy the stocks of master kong becoz of u Mr. Siu Hak !

MandyS said...

很少在此留言,
身為香港人在北京,
對此極有共嗚!!

祖國的即食麵發展真是一日千里~
還記得以前北上,
長住國內的香港人朋友都托我從香港帶大量出前一丁 (他們說「港版」跟國內出產的有所不同);
現在我每次從祖國回港,
香港的親戚朋友都反托我從大陸購買大量康師傅、金麥郎以及重慶酸辣粉!

趁這機會大力推介「金麥郎」骨湯彈麵,
啲麵真係好彈口, 超彈!

AL3 said...

小人在廣州生活時都食過好多大陸即食麵, 有平有貴, 康師傅水準真係好平均, 香菇炖雞都算是我的至愛, 但有一種好似係海鮮味的, 不是用水淥而是要煮的, 最好食, 麵質彈牙爽口, 湯味濃郁, 我覺得係康師傅所有即食麵之首!

但世界上有一種麵應該係我人生食過最難食的, 牌子叫華豐2000, 唔知而家收左皮未, 真係好難食, 不可一, 不可再。

aka;) said...

十八年後的都市日報 P.3有小克喔=)