Sunday, January 04, 2009

File#244 十大最憎 I Hate This!

嘻嘻,都係要同阿德一齊睇:

From 東Touch issue 709 (30Dec2008)

7 comments:

Karumen said...

siu hak's 1, 6, 8, and 9....SOOO TRUE!!!!!!

Anonymous said...

今期其實是跟《milk》的wyman專欄 cross-over的,你們知道嗎?

holli hollie said...

樓上的朋友:不知道呢,其實我很少買雜誌。那期Milk還有得賣嗎,或者你可以提供嗎?

Anonymous said...

真的嗎? wyman and siuhak are some of my favourite 創作人s, 好想睇喎...點搞呀佢地d地盤係哂d我唔睇既雜誌度, 冇理由為左兩頁紙買本雜誌啫...

Anonymous said...

我o係public library 睇左果本 milk :)
wyman一開首話(類似用詞):收到小克來電郵說要我寫十大最憎,怎能拒絕? 就和他一起來個隔空crossover!
wyman其中一樣係話d人排隊搭車唔拎定八達通, 呢一項小克o係"港人四大惡習"有提過~ 其二係話d DVD 碟一開頭果d lisence字句, 重要唔飛得...其他唔多記得~ 況且wyman今次係用原子筆寫ga, 去揾佢既"真跡"睇睇啦~

holli hollie said...

Sa, 我就係為左兩頁紙(連埋阿德四頁)買本雜誌 -_-

最弊係失驚無神果本果期又有小克,追唔切,I HATE THIS!

至於呢一期,我最鍾意小克的#10同#7,9(男人去廁所嘅嘢,唔係好理解;女人嘅廁所最憎其實恐怖得多......)。整體來說,阿德的比較有共鳴,尤愛#1,6,8。

Anonymous said...

看左 他們的 "十大最憎" 真係會心微笑~

對啊, milk~ wyman 都有 crossover with them